Аз не рисувам сега.
Но преди обичах да го правя.
Както и да е, включих се в темичката, провокирана от последното изречение на Вер.
Позволете ми да ви разкажа какво се случи наскоро на моя син, първолак:
Той ходи на занималня. Г-н Кехайов е отличен педагог и много добър човек, личи си от пръв поглед. Но за няколко дни го нямаше в училище, първо беше болен, после починал някакъв негов близък. Заместваше го една госпожа, която казала на децата в занималнята да рисуват. После започнала да обикаля и да разглежда рисунките им. На първото дете казала, че рисунката му е грозна
(представяте ли си?, ей така в прав текст, горкото дете!). Като стигнала до Алекс, синът ми, хванала картинката му с два пръста, все едно пипа гнусна жаба, показала я на целия клас, размахвайки я, и попитала на висок глас: "И какво сега, тази рисунка харесва ли ви?" с интонация, подразбираща се, че тя самата не я одобрява, и всички деца извикали в хор - Нееееее. Алекс естествено се разплакал
.
Добре, че явно не е толкова чувствителен и обидчив, защото за няколко минути му минало. А и вкъщи не ми го разказа случая чак толкова емоционално, колкото очаквах предвид станалото в училище. За мен такова поведение от възпитател-педагог е НЕДОПУСТИМО, бях бясна и разтревожена. Но не повдигнах въпроса, първо защото на Алекс не му пукаше вече и все така усърдно продължаваше да си рисува, и то с кеф, и второ - защото тази госпоДЖа не му е никаква, само по заместване беше, закратко.
Та твоето "Както няма и "грозна" рисунка!", Верче, ми се струва, че трябва да бъде написано със ЗЛАТНИ БУКВИ като основно правило, което учителите по рисуване трябва да научат :128
Извинете за лиричното отклонение
Момичета, правите много хубави рисунки и картини, приемете искрените ми поздравления!!!